Rapportages en Monitoring

  • Inzicht in bereikbaarheid en prestaties
  • Real-time dashboards en automatische rapportages
  • Analyse van wachttijden, gemiste oproepen, piekmomenten en prestaties per afdeling
  • Vergelijking tussen vestigingen en export van rapportages
andcontent_realistic_laptop_mockup_with_a_full_empty_white_sc_5486a10d-c08c-46ed-97f3-f0ee309c55d4_0

Inzicht in bereikbaarheid en prestaties

Met onze uitgebreide rapportagetools krijg je volledig inzicht in de telefonische bereikbaarheid en prestaties van je organisatie. Real-time dashboards tonen wachttijden, gemiste oproepen, piekmomenten en prestaties per afdeling of vestiging. Je kunt eenvoudig rapportages exporteren, servicenormen monitoren en verbeterpunten identificeren. Zo stuur je gericht op klanttevredenheid en bereikbaarheid, en kun je snel bijsturen waar nodig.

Voordelen:

  • Real-time inzicht in alle inkomende en uitgaande gesprekken
  • Analyse van wachttijden, gemiste oproepen en piekmomenten
  • Vergelijk prestaties tussen teams of vestigingen
  • Automatische rapportages en exportmogelijkheden
  • Ondersteuning bij het behalen van servicenormen